WSPÓŁPRACA W ZAKRESIE ODSPRZEDAŻY DMDE
Czy chcesz mieć udział w sukcesie DMDE?
Już za chwilę możesz rozpocząć sprzedaż jednego z najlepszych programów do odzyskiwania danych w Polsce. Posiadamy specjalną ofertę hurtową dla naszych partnerów handlowych i rabaty zależne od uzyskanego obrotu.
Współpraca z naszą firmą to same korzyści. Włączenie do swojej oferty programu DMDE, to nie tylko kwestia prestiżu, ale także możliwość dostarczania najlepszych rozwiązań swoim klientom. Naszym partnerom oferujemy wysokie rabaty. Zapewniamy szybką dostawę zamówionych programów do końcowego klienta bezpośrednio na jego email (wpisany w danych licencji).
Jakie wymagania musisz spełniać?
Przede wszystkim musisz prowadzić firmę i być aktywnym podatnikiem VAT. Wystarczy że posiadasz stałych klientów zainteresowanych naszym oprogramowaniem np. prowadzisz sklep internetowy, serwis komputerowy lub świadczysz usługi IT. Jeśli tak, to załóż u nas konto i jako zalogowany klient wyślij nam przez stronę kontakt wiadomość o przykładowej treści "Proszę o założenie konta hurtownika. Program kupowany będzie do dalszej odsprzedaży". Po naszej weryfikacji otrzymasz od nas rabat do konta od 10% do 35%.
Pierwsze zamówienie realizujemy zawsze z rabatem 10%, a kolejne już z 20% lub większym zgodnie z osiągniętym obrotem, i to nie z kwartału czy roku, ale z całego okresu naszej współpracy.
Rabat zależny od obrotu
od 699 zł do 1.399 zł | 20% | ||
od 1.400 zł do 4.999 zł | 25% | ||
od 5.000 zł do 19.999 zł | 30% | ||
powyżej 20.000 zł | 35% |
Jak rozpocząć współpracę?
1. Dodaj program DMDE do swojej oferty. Możesz do tego wykorzystać wszystkie treści dostępne na naszej stronie.
2. Zarejestruj się w naszym sklepie i wyślij nam wiadomość o zamiarze współpracy w zakresie dalszej odsprzedaży programu, a otrzymasz od nas emailem potwierdzenie o przydzielonym Ci rabacie do Twojego konta.
3. Jeśli otrzymasz zamówienie od klienta, złóż w naszym sklepie zamówienie podając w komentarzu (w 3 kroku - sposób dostawy), dane użytkownika końcowego programu (jego email oraz imię i nazwisko lub nazwę firmy).
Pamiętaj
Po udzieleniu Ci rabatu do konta i zalogowaniu się, cena wyświetlana na stronie jest Twoją ceną brutto po której kupujesz program i na którą otrzymasz fakturę VAT. Jeśli Twoja księgowość wymaga jednak wystawienia wcześniej faktury proforma powiadom nas o tym w komentarzu do zamówienia i w 4 kroku zamówienia wybierz 1 formę płatności "Zapłać przelewem".
Faktura VAT jest wystawiana na dane Twojej firmy wpisane podczas rejestracji konta i wysyłana na Twojego emaila w ciągu 24 godzin od zrealizowania zamówienia. Licencja jest wystawiana na dane klienta końcowego (email, imię i nazwisko lub nazwa firmy), które od Ciebie otrzymamy w komentarzu do zamówienia.
Pamiętaj aby zweryfikować dane klienta końcowego, a zwłaszcza jego email, który powinien być poprawny i aktywny przez cały czas korzystania z licencji! W przypadku odsprzedaży programu dużym firmom lub instytucjom w celu zapewnienia im stałego dostępu do aktualizacji, dobrą praktyką jest podawanie do rejestracji licencji emaila ogólnego, do którego ma dostęp kilka osób np. dział IT niż email imienny pracownika, który może ulec zmianie lub usunięciu.
Program DMDE sprzedawany jest wyłącznie w wersji elektronicznej. Po zakupie otrzymasz na emaila klucz do rejestracji użytkownika (ważny przez 40 dni) wraz z instrukcją jego aktywacji, który należy przekazać klientowi wraz z nr Twojego zamówienia, aby mógł on w przyszłości korzystać z naszego wsparcia poprzez email [email protected], zgodnie z zakupioną licencją.
Jeśli masz więcej pytań na temat naszej współpracy, możesz skontaktować się z nami przez email [email protected]. W sprawach obsługi bieżących zamówień kontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta przez stronę kontakt po zalogowaniu i podaniu nr zamówienia.